Koolhydraatarme framboos ijsjes

Een ijsje kan altijd. Zowel in herst, winter als in de zomer. Dit betekend dat een lekker nieuw receptje ijs altijd welkom is bij mij. Daarom maakte ik nu eens een fruit ijsje. Eerder zag je al de Salty Karamel ijsjes en Stracciatella ijsjes op mijn website voorbij komen. Niet iedereen houdt van chocolade en/of karamel. Maar de meeste mensen houden wel van fruit. Daarom nu een fruitige variant met de koolhydraatarme framboos ijsjes.

koolhydraatarme framboos ijsjes

Wat heb je nodig voor de framboos ijsjes?

koolhydraatarme framboos ijsjes

Hoe maak je het koolhydraatarme framboos ijsjes?

Met dit recept kan je 8 ijsjes maken. Begin door alle ingrediënten klaar te zetten. Vervolgens voeg je alles, behalve de frambozen, toe aan een mengkom. Mix het geheel vervolgens voor zo’n 4 minuten op hoge snelheid. Je ijs wordt hierdoor romig en stijver. Schep daarna de frambozen erdoorheen. Vervolgens schep je alles in een spuitzak. Zorg dat je een groot gat knipt, in verband met de stukken framboos. Spuit daarna de vulling in de ijsvormen. Zelf gebruik ik siliconen ijsvormen (bijvoorbeeld magnum)

Zet de ijsvormen vervolgens voor minimaal een nachtje in de vriezer. Daarna kun je genieten van koolhydraatarme framboos ijsjes.

Voedingswaarden

Met dit recept maak je 8 koolhydraatarme framboos ijsjes. De voedingswaarden zijn per ijsje.
Kcal: 168
Kh: 1.8
Ei: 2.3
Vet: 16.8

Heb je dit recept gemaakt? Dan zou ik het leuk vinden als je dit deelt op social media en mij daarin tagt! Op social media kan dat met @anne.funhealthyfood!

Please follow and like us:

Laat reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.